قوانین مرجوعی
شرایط بازگشت کالا (مرجوعی)
در Spirograph، رضایت شما حرف اول رو میزنه. تمام تلاشمون اینه که محصولات باکیفیت و سالم به دستتون برسه. با این حال، اگه به هر دلیلی نیاز به برگردوندن کالا داشتید، لطفاً موارد زیر رو بخونید
شرایط مرجوعی تا ۷ روز کاری بعد از دریافت کالا:
- کالاهای معیوب یا آسیبدیده: اگه کالایی مشکل فنی یا ظاهری داشت که ناشی از شما نباشه.
- کالای اشتباه: اگه کالای دریافتی با سفارش شما فرق داشت.
- پشیمانی از خرید: فقط برای کالاهایی که باز نشده، پلمپ شرکتی سالمه و استفادهای ازشون نشده. (در این حالت هزینه پست با خریدار است.)
کالاهایی که قابل بازگشت نیستند:
- کالاهایی با بستهبندی باز یا فعالسازی شده (مثل گجتها و دستگاههای هوشمند).
- کالاهای مصرفی یا شخصی (مثل باتری، مایعات تمیزکننده، یا محافظ صفحه چسباندهشده).
- کارتهای هدیه یا لایسنس نرمافزاری.
- کالاهایی که در اثر استفاده نادرست یا تعمیر غیرمجاز آسیب دیدند.
مراحل بازگشت کالا:
- تماس با پشتیبانی Spirograph از طریق تلفن 09384776089 یا ایمیل info@spirograph.com.
- ثبت درخواست مرجوعی بعد از تأیید پشتیبانی.
- بستهبندی کامل کالا همراه با لوازم جانبی، فاکتور و جعبه اصلی.
- ارسال کالا به آدرسی که توسط پشتیبانی اعلام میشه و نگهداشتن کد رهگیری پستی.
با ما از طریق راههای ارتباطی در تماس باشیدتماس با ما
