قوانین مرجوعی

 شرایط بازگشت کالا (مرجوعی)

در Spirograph، رضایت شما حرف اول رو می‌زنه. تمام تلاشمون اینه که محصولات باکیفیت و سالم به دستتون برسه. با این حال، اگه به هر دلیلی نیاز به برگردوندن کالا داشتید، لطفاً موارد زیر رو بخونید

شرایط مرجوعی تا ۷ روز کاری بعد از دریافت کالا:

  • کالاهای معیوب یا آسیب‌دیده: اگه کالایی مشکل فنی یا ظاهری داشت که ناشی از شما نباشه.
  • کالای اشتباه: اگه کالای دریافتی با سفارش شما فرق داشت.
  • پشیمانی از خرید: فقط برای کالاهایی که باز نشده، پلمپ شرکتی سالمه و استفاده‌ای ازشون نشده. (در این حالت هزینه پست با خریدار است.)

کالاهایی که قابل بازگشت نیستند:

  • کالاهایی با بسته‌بندی باز یا فعال‌سازی شده (مثل گجت‌ها و دستگاه‌های هوشمند).
  • کالاهای مصرفی یا شخصی (مثل باتری، مایعات تمیزکننده، یا محافظ صفحه چسبانده‌شده).
  • کارت‌های هدیه یا لایسنس نرم‌افزاری.
  • کالاهایی که در اثر استفاده نادرست یا تعمیر غیرمجاز آسیب دیدند.

مراحل بازگشت کالا:

  1. تماس با پشتیبانی Spirograph از طریق تلفن 09384776089 یا ایمیل info@spirograph.com.
  2. ثبت درخواست مرجوعی بعد از تأیید پشتیبانی.
  3. بسته‌بندی کامل کالا همراه با لوازم جانبی، فاکتور و جعبه اصلی.
  4. ارسال کالا به آدرسی که توسط پشتیبانی اعلام میشه و نگه‌داشتن کد رهگیری پستی.
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :
با ما از طریق راه‌های ارتباطی در تماس باشیدتماس با ما